Skoči na glavno vsebino

Z učenci smo se pri likovni umetnosti igrali tri likovno-socialne igre. Prva je bila zgibanka. Učenci so list papirja prepognili na 4 dele, nato pa je vsak učenec risal le na en del. Vsi so začeli pri glavi, nato je naslednji učenec risal trup, spet naslednji noge do kolen in zadnji noge pod koleni. Vmes niso smeli pogledati risbe prejšnjega sošolca. Na koncu smo si pogledali sestavljeno risbo in se nasmejali zanimivim idejam.

Druga igra je bila sestavljanka. Učenci so dobili razrezano besedilo, ki so ga porisali. Nato so morali skupaj poiskati vse dele in jih sestaviti v celoto.

Tretja igra je bila risanje na hrbet. En učenec je drugemu risal na hrbet, sprednji pa je potem po občutku risal na svoj list. Vmes se nismo smeli pogovarjati. Na koncu pa so primerjali svoje izdelke in ugotavljali, komu je najbolj uspelo slediti risbi na hrbtu.

 

Zapisala: Daniela Zupan Dežman

Foto. Daniela Zupan Dežman

 

Dostopnost