Skoči na glavno vsebino

V petek, 10. 4. 2020, smo v 4. p izvedli naravoslovni dan na temo Zdrav način življenja. Ker je delo potekalo na daljavo, so učenci najprej v uvodnem delu prejeli navodilo, da se razgibajo, saj telesna aktivnost spodbudi naše možgane za delo. V nadaljevanju so prebrali 3 različna besedila (v power point prezentaciji) in s tem ponovili, kar že vedo o skrbi za svoje zdravje. Pogledali so si tudi posnetke o izbrani temi. S pomočjo gradiv so spoznavali, kaj vse vključuje skrb za zdravje (higiena, prehrana, gibanje, počitek, izogibanje stresu itd.).

Pri naslednji dejavnosti so se preobrazili v kuharske mojstre, saj so morali iz različnih sestavin (sadje, zelenjava in drugo) oblikovati »zdrave« krožnike. Krožnik so lahko smiselno kombinirali tudi s palačinko ali vafljem ali kakšno drugo enostavno jedjo, ki jo znajo pripraviti sami. Učence je čakala še naloga, da svoj krožnik predstavijo na čim bolj zanimiv način in s predstavitvijo svojega krožnika ostale prepričajo, zakaj naj bi se odločili ravno za njihov izdelek. Pri tej dejavnosti so se posneli in kot dokaz o uspešnem delu posnetek poslali na moj elektronski naslov. Ugotovila sem, da jim pri kreiranju krožnikov ni manjkalo izvirnosti in domišljije, saj so bili krožniki zelo mamljivi in privlačni že na posnetku (kako šele v živo).

Ker je zdravje tesno povezano tudi z gibanjem, so zadnjo dejavnost izvedli zunaj. Ob  gibanju na svežem zraku so oblikovali in nato v zvezke zapisali gibalno dejavnost, za katero bi želeli, da jo izvedejo njihovi sošolci.

Zapisala: Urška Zidar

TOMI RUPAR

Anamarija Hočevar

Dostopnost